Sayfalar

2 Haziran 2016 Perşembe

Bir Gün Bugün.

Normalde her gün kuşlarıma gidip bakardım, ne haldeler neler yapmışlar yem su takviyesi gibi günlük standart kontrollerini bugün yapmadım içimde değişik bir ukte oluştu. Neden gitmeden neden yapmadım hiç bilmiyorum ama işin açıkçası içim şimdi kan ağlamaya başladı. Yarın sabah ilk işim kuşlarıma gitmek olucak onları çok ama çok özledim...

Ayrı olarak yarın Kadıköy'e gidip oturduğum apartmanın iskanı alındığı için suyu üstüme almam gerekiyormuş onun için ayrı bir uğraş çekeceğim.



İşlerim bununla da bitmiyor babam özel konuşmalarımız olucak.

Bu arada Carrefoursa işinden çıktım; şuan başka iş aramaktayım ve sürekli gazete yenibiriş kariyer.netten de CV mi mutlu huzurlu bir şekilde çalışacağım iş sektöründeki iş ilanlarına gönderdim bakalım hayırlısı.

Saygılarımla Muhiddin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder