Sayfalar

7 Haziran 2016 Salı

Pepsi mi ? Coca Cola mı ?

Evet arkadaşlar uzun zamandır aklımda olan konuyu sizinle paylaşma gereğinde bulundum. Bu arada saat 04:53 sabahlarken nereden geldi bu konu şuan kafama bilmiyorum.




Bu aralar internetle aşırı derece uraştığımdan dolayı abur cuburda bilgisayar başındayken tüketiyorum. Aşırı derece coca cola tüketen birisiyim. Ama coca cola'nın asit olay canımı sıkıyordu; nedeni ise 2,5 litre aldığım coca cola'nın asiti çok çabuk kaçmasından dolayı coca cola'nın tadı resmen asitsiz şekerli suya dönüyor olması canımı çok sıkıyordu. Bundan dolayı 2,5 litre coca cola almak yerine 1 litre coca cola alıp asitini kaçırmamayı düşünüyordum. Aldığım 1 litrelik coca cola'nın asitide çok çabucak kaçmasından dolayı aşırı derecede canım sıktı. Sonra askerdeyken çoğunlukla pepsi satılırdı, bir dahi ki alışverişimde coca cola'nın yerine pepsi alıcaktım; ve günlerden gine alışveriş yapıcağımız gün geldi alışveriş zamanında 4 adet 2 litrelik pepsi aldım. Daha sonra bilgisayar başındayken pepsimi sürekli bardağıma boşalttığım zaman baktım ki hep asit var hep köpürüyor olması beni mutlu etti. Gece 12'de açtığım 2 litrelik pepsinin dibini görene kadar bitirdiğimde hayla asiti vardı. Pepsinin yerinde coca cola olsaydı en fazla 3. bardaktan sonra asit kalmayıp kendini şekerli suya döndürmesi içici olan insanları kesinlikle çıldırtıyordur. Bu konuda iyi bir inceleme yaparak neden coca cola'nın asitinin çabucak kaçtığını anlamak için araştırma yapınca coca cola'nın kapağını ne kadar sıkarsanız sıkın coca cola'yı yapan kişiler asitinin yani gazının kaçmasını sağlayan bir şeyler yapmışlar, bu neden nasıl ben 2,5 litrelik cola alıyordum 4 TL para vererek ama asiti dursun niyeti ile litreyi düşürüp 3 adet 1 litrelik coca cola aldım tanesi 2,75 TL yani 2,75x3=8,25 TL tutuyor. Parasında değilim aldığım üründe bir yalan dolan olayı var. Bildiğiniz üzere gazlı içeceklerin gazı kaçtıktan sonra hepsi şekerli suya tadı alıp içilmiyor vede çöpe atılıp israf oluyor. Bu neden 3 gündür pepsi markalı gazlı içeceği kullanıyorum inan ki coca cola'yı hava karada deniz yerde gökte yerin dibinde her türlü ezer, yıllardır coca cola içen birisiyim ama gerçekten pepsinin farkını 22 yaşında anladım. Budan sonra kesinlikle gazlı içecek olursam evde yada dışarıda her türlü pepsi diyeceğim. İnanın arkadaşlar sizde pepsi denediğinizde dediğimi anlıcaksınız. ( Pepsinin kapağını ister sımsıkı kapatın, isterseniz az şekilde sıkın; görüceksiniz ki pepsinin ne gazı ne asitinin kaçtığını....)

Saygılarım Muhiddin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder