Sayfalar

15 Mayıs 2016 Pazar

Hastalık..

Dün Muhiddin'de bende izinliydik hep birlikte ailecek, görümcemin oğlunun 40. Mevlüdüne gittik, günümüz orda geçti. Ben bugünde izinliyim ama kocacım malesefki çalışıyor :( sabah onu işe yolladıktan sonra ben tekrar uyumuşum, uyandığımda saat 14.00'dı kalktım mutfağa geçtim, rutin olarak annemle ve kaynanamla konuştum
daha sonra yatak odasına tekrar döndüm ve uyuyakalmışım çünkü bu hafta hiç dinlemedim, benim yapısal olarak üzüldüğüm zamanlar hep hasta olurum. Geç kalmadı ki grip belirtilerim başladı. Aşırı baş ağrısı, ateş, burun akıntısı ve boğaz yanması.. Neyse ki son uyanmamda saat 17.00 :) kalktım evi sadece süpürdüm başka bişey yapmaya halim yok çünkü :( birsürü ütüm var ama sadece formalarımı ütüleyebildim. O sırada tüpe çorba koydum. Ütü bitti, çorba içtim, duş aldım ve şimdi tekrar yatağımdayım. Siz siz olun bünyenize dikkat edin benim gibi üzüldüğünüz zaman hasta olmayın.
Sanırım yine uykuya dalıcam ama tek bir duam var şuan 'Kocamın bugün işi erken bitsin, bi an önce evimize gelsin' :) 

Saygılarımla Çağla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder