Sayfalar

29 Mayıs 2016 Pazar

Pazar keyfi✌️

Bugün sabah kalktım ve deli gibi temizlik yaptım. Salon hariç tüm odalarımı mis gibi yaptım, salonuda inşAllah yarın akşam iş sonrası yapıcam. Neyse evden bi şekilde kendimizi dışarı attık ve daha sonra eşimle yürüyüş yapalım derken, kendimizi sinemada bulduk. Hem en erken seans olmasıyla hemde ben merak ettiğim için 'Oflu Hoca'nın Şifresi 2' filmine gittik. Çok küfürlü, orta derecede komikti ama akıcıydı. Gidilebilirdi tavsiye ederim. Salondan çıktık ve şimdi kaynanama geldik. Hiç sesimi çıkarmıyorum aslında çok yoruldum ama eşime ben ısrar ettim yürüyelim diye. Burda yemek yiyicez ve daha sonra sağ sağlim evimize gidicez ama bu sefer hayatta yürümem.. Yemeğimizi yiyene kadar dizimi izlemek istiyorum. Bu hafta 'O Hayat Benim' çok heyecanlı ve bir o kadarda hüzünlü.. Hemen izlemeye başlamalıyım :) 

Saygılarımla Çağla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder