Sayfalar

28 Mayıs 2016 Cumartesi

www.***.ist

Daha önceki sizlerle paylaştığım konuda oyun sitemi aktif hale getirdiğimi sizlere anlatmıştım. Şuan oyun siteme 18 adet oyun yükledim her geçen gün daha yüklenicektir. Bu arada ortalama 150-200 adet oyun sitemde olduğu zaman inanılmaz derecede istanbul bölgesinde çok farklı reklam yapıcağım, İnşallah yaptığım reklamlarla oyun sitemi marka haline getirim. marka adını ise www.***.ist olarak düşünüyorum 2 domain adresini bir yapmayı planlıyorum. Ana domain olan www.oyunlarim.ist domain adı olarak çok iyi olduğu için googleden baya bir ziyaretçi alıcağımı düşüyorum.


www.***.ist ile akılda kalıcı oranı yüksek olduğundan bu alan adını yani domainı inanılmaz derece fark şekilde reklam yaparak çoğunluğun bu adresten gireceğini planlıyorum.

Allah izin verirse gerçekten hayal ettiğim oyun sitesine harcadığım emeklerin karşılığını almayı planlıyorum. Çünkü aşırı derece çok emek harcıyorum, tekrar tekrar söylüyorum inşallah başarırım...


Saygılarım Muhiddin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder