Sayfalar

5 Aralık 2015 Cumartesi

Akşam yemeği..

Hasta olduğum için bu akşam pratik yemekler tercih etmek zorundayım. Kocam işten gelicek ve istediği mantar çorbasını yaptım. Fakat yanınada sevdiği bişey olsun diye sosisli makarna yapmaya karar verdim. Daha önce marketten aldığım sosisleri azar azar ayırarak buzluğa atmıştım. Bugün bir pakerini çıkardım ve açılması için bekledim. Bu sırada makarna suyumda pişti
. İki kişi olduğumuz için makarnanın yarısını yapıyoruz. Neyseki suyum kaynadı, makarnamı döktüm ve pişince süzdüm.
Tenceremin içine katı yağımı koydum, 4 adet çeri domatesini ufak ufak dilimleyerek koydum. Tuzumuda atıp, kapatığını kapattım. Çok geçmeden domatesler suyunu çekti ve içerisine sosislerimi koydum ve domateslerle harmanlanarak pişmesini bekledim. Daha sonra makarnamı tencereme boşalttım ve iyice karıştırdım. Sonunda akşam yemeğim kolay ama enfes şekilde oldu, sizlerede pratik bilgilerimi sunmaya devam ediceğim.. 


Saygılarımla Çağla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder