Sayfalar

2 Aralık 2015 Çarşamba

En güzel günlerimiz..



Evleneli 3 gün oldu. Mutluluk seviyemiz gün geçtikçe artmakta.. Nasıl güzel bişeymiş evlenmek, sevdiğin insanla aynı evi paylaşmak. Bu akşam kocam bana arjantin turbu yaptı. Sağlık açısından çok faydalıymış. Şu sıralar vitamine çok ihtiyacımız var çünkü düğün arifesinde okadar yoruldukki koşturmaktan kendimize gelmemiz gerekli.
Bu arada yemek yapmayı hiç bilmeyen bir insandım. Kendimi bildim bileli okula gittim, eve geldiğimde yemek hep hazır olurdu. Nitekim korkuyorum nasıl yemek yapıcam diye ama bugün makarna, köfte ve salata yaptım :) gayette başarılı olduğuma inanıyorum. Mutfağım biraz kirlendi ama yaparken bir yandanda topladım çok şükür uzun sürmeden toparlandı. 
Demem o ki kızlar sakın korkmayın internet sağolsun :)) 


Saygılarımla Çağla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder