Sayfalar

2 Aralık 2015 Çarşamba

Harici harddiske kayıtlarım.

Vatan Bilgisayardan aldığım TOSHİBA - 2 TB'lık harici harddiskle televizyona bağlayıp sürekli izlediğim dizi, sinema, belgesel ve buna benzer izlediğim herşeyi aldığım harici harddiske sürekli kayıt etmeye başladım.

Asıl düşündüğünüz şey ise bu nasıl harici harddisk ile televizyondaki izlediği şeyleri nasıl kayıt yapıyor sorusu olduğuna eminim.. :D

İşin aslı aldığım televizyon markası Arçelik tercih ettim. Neden Arçelik tercih ettiğimi sorarsanız, teyzemin oğlunun Arçelik mağazası var uygun fiyat verdiğinden ve bana yardımcı olduğundan dolayı tercih ettim.

Televizyonun kendi özelliği olan kayıt sistemi ile istediğim yerde kayda başlayıp istdiğim yerde durdurup tekrar devam ettirebiliyorum, bu şekilde aldığım harddiskle kendime göre özel izlenebilicek bir arşiv yapmaya başladım.

Saygılarım Muhiddin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder