Sayfalar

27 Aralık 2015 Pazar

Bağımlılık İşi

Tam bir bilgisayar oyun bağımlısıyım, internetten utorrent şekilde oyunları indirim deamon toolsla kurup sürekli oyun oynuyorum. Bundan dolayı ile blog ile fazla ilgilenemiyorum sürekli olarak eşime diyorum blogu konusuz bırakma diyorum.

Oyunları'da utorrentten 1 den fazla indirip 1 birisini bilgisayara kurup oyunu biririp sıkılmadan diğer utorrentdeki oyunu bilgisayara kurup oynamam, çünkü dayanamayıp 2 oyunu birden oynamaya çalışıyorum nasıl derseniz; 1-2 saat birini oynayıp kapatıp 1-2 saat diğeri oynayıp kapatıp. Bundan dolayıda oyunlardan zevk alamıyorum. Işin doğrusuna gelince benden size tavsiye bir oyunu bilgisayarınıza indirip kurduktan sonra oyunu bitirip sıkılmadan diğer oyuna geçmeyin.

Saygılarım Muhiddin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder