Sayfalar

3 Ocak 2016 Pazar

Anne yüreği..

Sabah resmen kafamı yastıktan kalıramıyordum. Soğuk algınlıgı olmuştum belliki.. Eşim kalkıp su getirdi biraz boğazlarım yumuşadı ama genede kalkamadım. O sıra annem aradı, açtım konuştuk. Çorba yapmasını istedim. Gelip biz alırız senden dedim. En sevdiğim çorba 'Keşmaş' ve ben onu yapamıyorum. Keşmaş çorbası Kars yöresine ait ve içerken okadar mutlu olurumki. Neyse annem yapıcağını söyledi ve yarım saat geçmeden babam aradı, asansöre bişey koydum al kızım dedi ve işi olduğu için gitti.
Asansörü açtım, poşeti mutfağa koydum ve açtımki içinde tencere.. Ve tencerenin içinde sıcacık keşmaş çorbası.. Hemen tas çıkardım arka arkaya 2 tas içtim resmen yumusadı boğazlarım ve birkere daha anladım anne sevgisi hiçbir yerde bulunmaz. Annelerimizin kıymetini bilelim..


Saygılarımla Çağla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder