Sayfalar

6 Ocak 2016 Çarşamba

Evdeki Zaman.

Evde kaldığım müsait olduğum zaman çoğunlukla Kurtlar Vadisi Pusu, Poyraz Karayel vede  O Hayat Benim dizilerini izlemeyi çok seviyorum size öneririm. Ayriyetten boş kalan zamanımın bir kısmınıda blog' a yazı yazmayı çok seviyorum.

Size geçen konularda anlatmıştım bilgisayar oyunu sevdalısı birisi olduğumu,
torrentlerim inmeye davam ediyor şuana kadar internetten torrent olarak indirdiğim GB kapasitesi 273 GB olmuştu, ama Toshiba Harci Harddiskimin bozulması ile torrentten oyun indirme fasılım şuan durdu.

İnstagram' da hesap açarak özel araba resimleri paylaşmaya başladım. Valla instagram girip araba resimleri paylaşmaya başlayınca en az 100 adet olmak üzere paylaşım yapıyorum, eğer ki sizde özel yapılmış (modifiye) araçlarını görmek isterseniz beni takip etmeyi unutmayın

Saygılarımla Muhiddin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder