Sayfalar

5 Ocak 2016 Salı

Harici Harddisk Problemi.

Geçen günlerde Vatan Bilgisayar 'dan aldığımı 2 TB'lık Toshiba Harici Harddisk bozuk olduğunu anladım, Taşınabilir Toshiba harddiskimin içine internetten Utorrent şekilde indirdiğim oyunları içine yüklerken 273 GB harici harddiskime yüklenmişti, sonra torrent uygulamasına girip indirdiğim oyunlar ne alemde diye, birde ne göreyim indirme bölgesinde aynen söyle '' Bir G/Ç hatası nedeniyle istek yürütülemedi '' diyerek indirme işletmini durdurmuştu; ondan sonra harici harddiskimi kontrol ettim takılımı falan diye, ondan sonra masaüstüne gelip bilgisayarıma tıkladıktan sonra birden bire pc ağırlaşmaya takılmaya başladı. Hemen sonra harici harddiski çıkartınca düzeldi.

Sonraki adımım ise ilk olarak google arama motorunda verdiği G/Ç hatasını araştırdım, bazı forumlarda bazı sitelerde kişiler değişik bilgiler paylaşmışlardı ondan sonra verdikleri bilgilere göre hareket ettim ama hatayı düzeltemedim.

Harici harddiskin içinden bir kaç tane oyun silince 150 GB indirdim. Sonra torrente girip tekrar indirmek istediğim oyunları tekrar indir dediğimde hatayı vermdiğini gördüm ki o zaman anladım ki 273 GB bölgede donanımsal hata alıyordum. Direk bir poşet alıp harici harddiskimi poşetin içine koyup garanti ve faturayı alıp, Vatan bilgisayarın yolunu tuttum. 

Vatan Bilgisayara vardığımda hemen müşteri temsilci bölümüne gidip, Serken adlı müşteri temsilcisine olanı biteni anlatıp bana gereken ne varsa yapıcaklarını söyleyip bazı bilgilerimi alıp beni uğurladılar. Vatan bilgisayara bıraktığım Toshiba Harici Harddiskimin yapılırsa 10 - 15 gün içinde yapılırsa tamir edilirse bana geri vericeklerini söylediler veya tamir edilmiyorsada yenisi yada farklı bir ürün alıcağımı söylediler.

Saygılarım Muhiddin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder